dijous, 16 d’abril de 2015

40 DIES d'#EligeMFyC: XARXES SOCIALS

Aquests dies estem immersos en l'elecció de plaça pels futurs MIR i toca fer una mica de vista enrere per veure com ha anat la campanya #EligeMFyC, una campanya acte editada per 6 culs inquiets i convençuts de la seva especialitat, sense fums industrials, sense institucions, sense personalitis...

...passin i llegeixin, però sobretot opinin... que d'això van les xarxes socials!


www.youtube.com/eligeMFyC
S'han pujat uns 20 vídeos realitzats per metges i metgesses d'Atenció Primària, en els quals ens expliquen les seves motivacions per haver triat MFiC. Molt èxit han tingut les llistes de reproducció creades: societats científiques, atenció comunitària, unitats docents, etc.



5.046 visites
3.350 minuts
(2 dies i 7 hores)








www.facebook.com/eligeMFyC
Segurament la millor estratègia digital presa, en menys de tres setmanes 460 seguidors, un temps rècord!

Abast setmanal: 7.000
68% són dones 
(per fi equilibrem la realitat)
103 publicacions



www.eligemfyc.blogspot.com
Bloc central de la campanya de #EligeMFyC. En quatre setmanes 7.675 visites, la millor entrada amb 445 i la millor pàgina amb 693 visites. La majoria de visitants són d'Espanya, però destaca en segon lloc Estats Units amb 1.607 visites.


La xarxa social de l'ocellet ha tret fum, molt/es són els que han participat en la conversa, els que han volgut aportar la seva visió sobre l'especialitat, els que han volgut animar els futurs MIR a escollir MFiC. Podeu veure l'anàlisi dels últims 300 tuits (clica a la imatge):



Molta activitat en xarxes socials i sobretot molta conversa, que d'això es tracta. En la següent entrada abordem altres aspectes de la campanya #EligeMFyC, com la col·laboració de blocaires i els suports rebuts per part de societats científiques.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per haver realitzat un comentari. Entre tots fem creixer l'ÀGORAmèdica